HEMA – top coat matt

“Transforms any nailpolish from high gloss to matt”

Op vele sites hebben we al artikelen kunnen lezen over de matt toap coat van Hema.
Het is een goedkoop alternatief in plaats van de duurdere Essie matt top coat.
Ik ben erg tevreden met het resultaat van de matt coat, maar in combinatie met de bruine lak vindt ik hem niet zo mooi.

Het flesje bevat 11ml en kost €2,50

Het bruine lakje is van Essence de ‘Spicy’.

Nog een paar andere lakjes die ik vandaag gekocht heb:

Een mooie mint/zeeblauw kleurige nagellak van de Hema.

De ‘All access’ van Essence, voor slecht 80 cent bij de Kruidvat.

Een mooi zomers kleurtje ook maar voor 80 cent!

2 Reacties op “HEMA – top coat matt

  1. Je ziet inderdaad duidelijk verschil bij de matte topcoat! Echt vet, ik ga hem zeker ook halen! Bedankt voor de tip!

  2. Ik vind hem juist wel leuk met die bruine kleur, haha (=
    Bij de Hema bij ons in de stad hebben ze hem echt nóoit; zó stom! Want ik wil hem supergraag maar hij is altijd weg..
    xxx

Geef een reactie

