Ready to get dirty?

Zoals Yara al schreef zijn wij van zondag t/m dinsdag met onze klas in zeeland. Lekker in de modder, polder, veld, bos en strand. Maar aangezien het niet al te schoon zou zijn en je hier niet op je pumps doorheen kon lopen werd ons verteld regenlaarzen mee te nemen. Regenlaarzen zou je denken – en ja dat dacht ik eerst ook – maar toen bedacht ik me dat ze die met hele leuke printjes hadden. Uiteindelijk viel het vies tegen goede, leuke laarzen met een printje te vinden (er waren er toch minder dan ik had verwacht). Uiteindelijk heb ik toch leuke laarzen gevonden waarmee ik toch nog een beetje fashionable het veld in kan.

Ik hoop dat ik deze drie dagen op deze laarzen ga redden, maar dat moet wel lukken. Ik heb deze laarzen bij de Intratuin gevonden en ze kosten ongeveer 20 euro – aanrader dus voor mensen die lekker in de modder moeten zitten.

Geef een reactie

