Oepsss… Strawberry Red

Net na de kleine update van vamiddag, wou ik m’n nagels gaan lakken en daarna een tijdschrift lezen. A fijn ik m’n nagels weer een opknap beurt gegeven, pak ik het potje vast aan de dop terwijl die er niet goed op zit, en dan gebeurt er dit…..


Ondanks dat het tafelzijl ook vol vlekken zat en er een grote rode streep lak op de grond lag, bleven mijn nagels netjes.

Het merk van het donkere rode lakje is onbekend. Ik heb hem waarschijnlijk ooit eens van mijn moeder ingepikt.

Geef een reactie

