WK ORANJE

Ja, ja! Vanavond is de grote avond voor Holland. Nederland staat na 34 jaar weer in de finale! Ik vind het allemaal geweldig: de sfeer, het juichen en gek in oranje zitten. Toen Nederland afgelopen dinsdag tegen Uruguay moest spelen had ik van te voren een oranje kleurtje van Bourjois gekocht.

Vol verwachting lakte ik mijn nagels, maar al gauw was het voor mij duidelijk dat het een miskoop was. Na het eerste laagje waren er alleen glittertjes zichtbaar. Na 4 (!) laagjes was de oranje kleur eindelijk goed te zien, maar echt dekken deed ie nog steeds niet. Je kon nog goed de overgang tussen mijn nagel en het einde van mijn nagel zien. Bovendien, na 48 uur was hij nog steeds niet kurkdroog (lees: als je met je vinger erop kwam bleef er nog steeds een afdruk achter). Jammer, want het was zo leuk geweest voor het wk.

Een pluspunt aan dit lakje was het kwastje. Het kwastje was lekker breed waardoor je je nagels goed kon lakken. Er waren ook andere kleuren verkrijgbaar. Persoonlijk denk ik dat als je een donkere kleur hebt dat hij wel goed dekt.
Hier is goed te zien dat de nagellak na 4(!) laagjes nog niet goed dekt.

Het mooie grote borsteltje!

Deze nagellak is te koop bij de Etos voor 8,50. Ik wens jullie veel plezier met het wk kijken vanavond!

Geef een reactie

