10 random facts

10 random facts about me. De titel zegt het al! 10 feitjes over mij.

1. Ik heb een hekel aan pashokjes zonder spiegel. Je bent dan bijna verplicht uit het pashokje te stappen en verkopers te vertellen dat het toch niet helemaal jouw ding is. Bah, ik heb liever een spiegel in het pashokje. Kun je makkelijk en snel zelf oordelen wat je ervan vindt, heb ik een verkoopster nodig? Dan vraag ik het zelf wel.

2. Mijn kamer opgeruimd houden? Nee, dat lukt mij niet. Opruimen doe ik wel, maar de dag daarna is daar helaas niks meer van te zien.

3. Ik kan niet tegen vervelen. Ik wil altijd iets te doen hebben. Als ik me verveel staat dat gelijk aan chagrijnig worden (poor dad and mum).

4. Ik ben verslaafd aan mijn mail checken. Ik heb een Ipod Touch, en als ik thuis ben check ik onwijs vaak mijn mail. Tsja, als mijn Ipod dan toch naast me ligt. Op mijn mail zie ik meteen alles over hyves etc (ook hyves verslaafd?).

5. Ik wil altijd mijn mobiel meehebben. Heb ik hem niet mee, dan voel ik me heel leeg. Herkenbaar gevoel?

6. Verveling in lessen betekent: nagellak van mijn nagels krabben.

7. Mensen op twitter volgen vind ik onwijs leuk, maar zelf iedereen te laten weten wat ik elk minuut van de dag doe vind ik wat overdreven. Als uitlaatklep en af en toe zou ik het best leuk vinden…maar ik begin liever niet aan twitter. I might get addicted.

8. Ik ben verslaafd aan kleren, tassen en schoenen. It’s a girl thing.

9. Ik check bloglovin ook onwijs vaak. Snel even kijken of er nieuwe updates zijn van andere blogs! I Love It.

10. Ik vergeet onwijs vaak één ding uit een rijtje. In toetsen, dingen die ik moet onthouden, dingen die ik moet doen etc. Je herkent het gevoel vast wel ben je een toets aan het maken moet je 4 dingen opschrijven, kun jij er maar 3 bedenken.

Geef een reactie

