Dove Vochtinbrengende Dagcrème

Een goede dagcrème is essentieel. Het voedt je huid en laat het weer stralen. Ook maakt het je huid soepel. Vandaag zal ik de dagcrème van Dove reviewen.

Verpakking
De verpakking is niet erg indrukwekkend. Het kwam wel in een cute doosje met strik bovenop (helaas geen foto, lag al bij oud papier). Het potje is niet het meest hygienische, maar
zolang ik hem zelf alleen gebruik kan het ermee door. Prima verpakking dus.

Geur
Oh My God! Deze dagcrème ruikt onwijs lekker. Dat was het eerste wat ik merkte toen ik deze dagcrème gebruikte. Heel erg frisjes maar niet te overheersend. Een lekkere geur om je dag mee te beginnen.

Werking
Deze dagcrème werkt goed. Hij maakt mijn huid soepel in de vroege morgen. Het geeft geen wauw-effect. Jammer vind ik dat veel dagcrèmes niet helemaal intrekken. Misschien hoort een dagcrème dat juist niet te doen? I don’t know, maar ik vind het vaak redelijk irritant. Een normaal werkende dagcrème, niet heel speciaal maar ook niks mis mee.


Deze dagcrème is te koop bij verschillende drogisten en kost €6,80

Geef een reactie

