New Room

Ouders kunnen echt ontzettend lief zijn, ik mag namelijk een nieuwe kamer! Ik houd nog wel mijn groene muren en gordijnen maar er komen nieuwe meubels. Afgelopen jaar had ik een nieuwe bed van de IKEA. In deze stijl wil ik mijn kamer doorvoeren. Allereerst een plaatje van mijn bed.

Je kan dit bed ook uitschuiven als je een logé hebt, maar is ook handig te gebruiken als bank.

Dit is een bureau met een kast eraan. Dit leek me wel handig, aangezien je dan makkelijk boeken uit je kast kunt halen (op dit moment staat dit niet naast elkaar). Je kan hier ook een grote kast met meerdere vakken en rijen aan vastmaken. Ik denk dat ik deze kleine wil, maar ik ben nog niet helemaal zeker.

En een beautytafel! Ik ben echt verliefd op deze beautytafel. Hij is superhandig met al die lades, en zo heb je alles makkelijk bij de hand. In de kleine laatjes kun je de dagelijkse dingen inleggen o.i.d.

Dit zijn de meubels die ik graag zou willen hebben, maar ik moet nog even kijken hoe alles uit zal pakken. Have a nice holiday!

2 Reacties op “New Room

  1. Waar koop je deze kast + bureau?

  2. En wat zijn de afmetingen ??

Geef een reactie

