Moodboard?

Vanmiddag heb ik mijn hele kamer uitgemest, en wat je daar al niet tegenkomt? Jeetje, echt onwijs veel. Allemaal troep van 5 jaar geleden. Maar ik vond ook 3 moodboards van 1 à 2 jaar geleden. Echt een goed thema hebben ze niet. Maar, ik vond het wel leuk ze te delen met jullie.

Een moodboard is een collage met allemaal foto’s, krantenknipsels en uitgeprinte plaatjes die en bepaalde sfeer laten zien. Je ziet ze ook vaak voorbijkomen bij stylistes.

[klik voor grotere afbeelding]

Ik vind ze er niet heel erg mooi of goed gelukt, omdat er niet echt een goed thema inzit in my opinion. But keep in mind, it was about two years ago.

Maken jullie ook wel eens moodboards?

Geef een reactie

