Shoplog 4 augustus ’10 Maastricht

Gisteren zijn Yara en ik naar Maastricht geweest. Wat een leuke stad! Het was onwijs gezellig. Ik ben uiteindelijk met niet veel producten thuis gekomen, maar ik wou ze jullie toch laten zien!

Allereerst: My first OPI!


Sephora palletje

Dry Shampoo van Lee Stafford

Het was een geslaagde dag! Maastricht is zeker een stad waar ik vaker zou willen winkelen. Jammer is alleen dat ik dan twee uur met de trein moet. Dus, wil je een dagje weg en nog nooit in Maastricht geweest? Dan is dat zeker een aanrader. Er zit een MAC Counter in de Bijenkorf, een Sephora in de V&D, een Lush, Douglas, Ici Paris, H&M( ofcourse) etc!

2 Reacties op “Shoplog 4 augustus ’10 Maastricht

  1. leuke dingen!
    Waarom woon ik niet in Nederland en kan ik gwn naar de winkel gaan om OPI te kopen :(
    En dan de sephora :o
    En de Etos :o
    En al die leuke winkels!

Geef een reactie

