Sephora ‘Green Eyes’ pallet

Zoals jullie al konden zien, kocht ik dit palletje bij de Sephora afdeling bij de V&D in Maastricht. Hij was in de uitverkoop met 70 % korting! Dat kon ik natuurlijk niet laten liggen.

De verpakking is simpel maar wel mooi. Het lastige is wel van die zes kleurtjes naast elkaar dat de oogschaduws snel met elkaar ‘mixen’. De kwastjes die erbij zitten, vullen het doosje goed op, maar ik gebruik ze zelf nooit.

Op de achterkant kun je een overzichtje vinden met hoe je de oogschaduw aan kan brengen.

De kleuren in het palletje bevatten allemaal een lichte shimmer. Erg mooi! De pigmentatie van de oogschaduws zijn redelijk tot goed. De eerste twee kleuren en de laatste kleur zijn goed gepigmenteerd. De drie kleuren hier tussenin lijken minder goed gepigmenteerd te zijn, maar dit zijn lichtere kleuren en zijn daarom minder goed zichtbaar.  De derde en vierde kleur zijn erg goed te gebruiken als highlighter om een ooglook compleet te maken.

Ik ben over het algemeen erg tevreden over dit oogschaduw-palletje. De kleuren zijn goed gepigmenteerd en je kan er makkelijk een ooglook mee maken. Het is een zekere aanrader aangezien je met de eerste drie kleuren een groene ooglook kan maken en met de laatste drie kleuren een roze ooglook. Voor de prijs van ongeveer 5 (!)€ zou ik hem zeker niet laten liggen!

Dus, kom je langs de Sephora en zie je dit palletje liggen in de sale zou ik je aanraden hem mee te nemen. Andere kleuren waren ook verkrijgbaar voor een prijs van ongeveer €15,-

Een Reactie op “Sephora ‘Green Eyes’ pallet

Geef een reactie

