Dry Shampoo – Lee Stafford

Ik moest en zou de Dry Shampoo van Lee Stafford krijgen. Toen Yara en ik in Maastricht aankwamen hadden we de Etos al gespot, maar we konden hem niet meer terug vinden. Na een tijdje zoeken hadden we de Etos dan ‘eindelijk’ weer gevonden. Maar goed, back to the product.

Een dry shampoo is een shampoo die je op je droge haar kan spuiten. Ideaal voor momenten dat je plotseling weg moet en nog geen tijd hebt om je haar te wassen (wat eigenlijk wel nodig is). Dat is ook de grootste reden waarom ik deze dry shampoo wou hebben.

De Dry Shampoo van Lee Stafford valt meteen op in de schappen. Een felroze metallic kleur. Het design van de verpakking vind ik onwijs leuk! Lekker roze op een leuke manier!

Het product moet je op je haar sprayen (zo’n 15 cm van je haar af) en het door je haar verdelen. Eventueel kan je je haar zelfs in model brengen. Zelf doe ik dit nooit, daar kan ik dus niet over oordelen of dit werkt. Wordt je haar werkelijk minder vet? Ja, het werkt echt! Ik vind het ontzettend handig. Tuurlijk ik was mijn haar gewoon nog steeds 3 à 4 keer per week (om de dag), maar als je haast hebt en je moet ergens even langs, is dit onwijs handig. Je haar wordt allereerst minder vettig maar mijn haar ziet er naar mijn mening ook glanzender uit. Handig voor noodgevallen, dus!

De Dry Shampoo ruikt ook onwijs lekker. Ik had verwacht dat er een naar chemisch geurtje aan zou hangen maar dit is dus niet het geval. De geur is moeilijk te omschrijven. Frisjes maar ook zoet.

De ‘Dry Shampoo van Lee Stafford’ is verkrijgbaar bij de Etos en kost €7,99. Dit product zal ik niet gaan gebruiken om dagelijks mijn haar mee te ‘wassen’ en daarom verwacht ik dat de flacon niet snel leeg is. Ik vind het tot nu toe het geld absoluut waard!

2 Reacties op “Dry Shampoo – Lee Stafford

  1. Handig! maar ik zou het toch alleen maar gebruiken als ik echt in nood zit!

Geef een reactie

