Watch me

I admit, ik heb een zwak voor horloges. Ik heb er niet veel, maar kan echt ‘uren’ op het internet kijken naar mooie horloges. Daarom nu voor jullie de horloges die ik het leukst vind op een rij. Ik hoop niet dat horloges kopen mijn nieuwe verslaving wordt, want ik heb al zoveel verslavingen (tassen, schoenen, nagellak, winkelen in de H&M, cd’s en dvd’s kopen etc.). Haha, enjoy ladies.

Naked Brasco: Mooi Triwa horloge in het beige met gouden accenten, €149,00


Turquoise Flamingo: Opvallend turquoise Triwa horloge met gouden ring, €139,00

Grey Dandy: Simpel Triwa horloge met rubberen band, €99,00

Budget proof:

Hema horloge, €25,00. Zelf heb ik dit horloge in het wit en ik vind het horloge in het echt leuker dan op de foto

Ik raad jullie ook aan om even een kijkje te nemen op de Triwa site. Waar je nog veel meer leuke horloges zult vinden.
Ik kon op internet helaas niet meer budget proof horloges in deze stijl vinden, ik wist toevallig dat Hema dit model verkoopt. Wel weet ik dat de horloges van Ice-Watch net wat goedkoper zijn als de Triwa horloges. En Oozoo is ook een heel leuk merk met meer verschillende horloges in allerlei andere modellen.

Geef een reactie

