Goldwell – Kerasilk

Een paar maanden gelden kreeg van een kapster de tip om Golwell’s Kerasilk te gebruiken als heat protector. De Kerasilk is een anti-frizz serum dus twee in één, echt een geweldig product voor mijn kroezige haar.

“Anti-Frizz Serum: Maak uw haar mooi glad deze speciale verzorgende formule. Antikroes effect. Beschermt tegen hitte. Ideaal voor het gladföhnen en bedwingen van zeer droog, weerbarstig haar.”

Ik gebruik de Kerasilk al een tijdje en merk echt dat mijn haar minder droog is, na het stijlen of het föhnen. Ook is mijn haar veel soepeler, natuurlijk is het geen wonder minder en blijft mijn haar toch iets wat kroezig. Maar dat houd ik altijd, omdat mijn haar structuur nou eenmaal zo is. Ik denk dat meiden met stijl haar dit serum ook kunnen gebruiken, maar dan alleen als heat protector.

Het flesje bevat 100 ml. Daar kun je lang mee doen, aangezien je met lang haar ongeveer 1 tot 2 pompjes nodig hebt. Je moet wel uitkijken dat je niet te veel van het serum bij de roots van je haar gebruikt, want dan kan het al snel vettig lijken en worden en dat wil je natuurlijk niet.
Een min punt aan het product is dat het exclusief bij de kapper verkrijgbaar is. En aangezien ik het als cadeautje kreeg, weet ik ook niet hoe duur de Kerasilk bij de kapper is. Wel zag ik dat hij tijdelijk €11,13 kost op www.haarshop.nl. (Heb zelf nooit wat besteld op deze site, dus ik weet niks van de service en betrouwbaarheid).


Geef een reactie

