Coca Cola Red?

Toen ik laatst een blikje Coca Cola in mijn handen had, viel het me op dat de kleur van mijn nagels wel heel erg leek op de kleur van het Coca Cola blikje. De kleur die ik die dag droeg was ‘Red My Fortune Cookie’ van OPI. Een uitgebreidere review komt nog, aangezien ik ook nog de andere mini-versies wil testen, maar hier alvast een voorproefje. Enjoy!

Zoals jullie kunnen zien, lijkt de kleur wel verdomd veel op het Coca Cola blikje. Het is soms moeilijk de kleur van een bepaalde nagellak vast te leggen, maar deze keer zou ik zeggen. Look at Coca Cola! Have a nice day ladies!

Geef een reactie

