Red My Fortune Cookie

Red My Fortune Cookie is een hele aparte rode kleur. In het nagellakpotje lijkt de kleur echt ‘rood-rood’ maar in bepaalde kleuren licht lijkt de kleur ook een beetje naar oranje te neigen. Zoals jullie gisteren al konden zien kwam hij bijna overeen met een Coca Cola blikje. Vandaag een review over ‘My First OPI’ lakje.


Red My Fortune Cookie, Dim Sum Plum, Suzi Says Feng Shui, Rapidry Top Coat

Ik kocht vier mini-lakjes van OPI. Met veel verwachtingen liep ik de Sephora uit. Ik bedoel het is wel OPI! Maar eenmaal aan het lakken vielen ze me toch een beetje tegen. Ze dekken redelijk tot goed, drogen redelijk snel op maar het wauw-effect wat ik verwacht had kon ik nergens vinden. Misschien ligt het aan de mini-versie? I don’t know. Ook vond ik dat de lak redelijk stroperig begon te worden als je de tweede keer erover heen ging. And last but not least, ik kreeg allemaal belletjes! En echt, ik heb de lakjes nog een kans gegeven. In totaal lakte ik mijn nagels drie keer overnieuw. De derde keer moet ik toegeven lukte het al beter en had ik minder belletje maar nog steeds was ik niet helemaal overtuigd.

Mijn conclusie: Het zijn redelijke lakjes maar als ik moest kiezen tussen OPI en Catrice koos ik duidelijk Catrice. De substantie van Catrice vind ik veel fijner en de prijs speelt hierin ook een grote rol. Ik zal geen nieuwe mini-lakjes van OPI meer kopen. Persoonlijk denk ik dat de full-size lakjes mij beter zullen bevallen. Je hebt meer grip op het kwastje en het kwastje zal wat groter zijn. Ik geloof wel dat de zin ‘oefening baart kunst’ bij deze lakjes geldt.

Wat zijn jullie ervaringen met de mini-versies van OPI?

Een mini-setje met vier kleuren is te koop bij Sephora voor €16,95

4 Reacties op “Red My Fortune Cookie

  1. Oh wat jammer, ik hoor altijd zo veel goeds over OPI!
    Maar het is altijd goed om ook de nadelen te horen.
    Goed artikel!

    En dankje dat je vanochtend op mijn blog hebt gereageerd, de tassen zijn idd heel leuk! Ö

  2. Ik vind de mini’s ook niet zo fijn, heb de Shrek collectie in mini, maar nee doe mij maar een normaal flesje..

  3. Ik heb deze ook, de kleuren zijn mooi, maar het lakt niet zo makkelijk. Is natuurlijk een klein flesje en klein kwastje, dat werkt al niet mee denk. Bij mij werd de tweede laag ook stroperig, waardoor het er niet zo netjes op zit.
    Draag nu ook Red my fortune cookie, omdat de kleur zo mooi is!
    Maar actrice of rimmel lakken lekkerder!

Geef een reactie

