My Favourite Blogs

Toen ik twee jaar geleden blogs ontdekte, ben ik eigenlijk niet meer weg te slaan van blogging-land. Ik check bloglovin’ meerdere keren per dag en ben dan ook verslaafd aan het checken van blogs. Vandaag zet ik mijn favoriete blogs op een rijtje.

Beautygloss
Hier begon het allemaal mee. Ik kwam een filmpje van Mascha tegen op youtube en ben toen in het wereldje van blogs gekomen. Ik denk dat menig blogaddict Mascha wel kent. Elke dag upload ze weer leuke artikelen over vooral beauty.

Misslipgloss
Via Beautygloss ben ik op misslipgloss terecht gekomen. Een beauty/lifestyle blog van Cynthia. Ik vind vooral haar schrijfstijl en persoonlijkheid erg leuk!

Teskuh
Ook via beautygloss kwam ik in aanraking met deze spontane meid. Ze schrijft over van alles en nog wat en ik vind haar filmpjes echt lekker spontaan en superleuk!

Comeovertothedarksidewehavecandy
Dit is een fashionblog van Cindy. Haar outfits vind ik persoonlijk altijd superleuk en creatief. Echt een inspiratiebron.

Veracamilla
Een beautyblog van de blonde Vera. Ze is lekker spontaan en vertelt altijd eerlijk wat zij ergens van vindt! Haar filmpjes zijn lekker spontaan en ik betrap mezelf altijd van een glimlach op mijn mond als ik ze bekijk. Verder kun je er elke twee weken (I believe) een artikel vinden van Suzanne over fashion, superleuk!

Lushiousbeauty
Nog een beautysite. Op Lushiousbeauty kan je veel nieuwe collecties, nieuwe producten en veel swatches vinden. En het bewijst maar weer dat je geen 20 hoeft te zijn om een prachtige blog bij te houden en van make-up te houden.

Lacquerized
Dit is een blog vol nagellakswatches en tips! En wauw, wat kan zij haar nagels mooi lakken. Echt om jaloers op te worden. De layout van haar site vind ik ook heel mooi in elkaar zitten. Zeker de moeite waard om even te bekijken.

Livelifegorgeous
Willemijn schrijft altijd met veel plezier haar artikels (zo ervaar ik het) en dat is ook terug te zien in haar artikels zelf. Veel beauty/reviews/filmpjes en dat al één jaar lang! Toevallig bestaat Livelifegorgeous vandaag 1 jaar, dus feliciteer Willemijn op haar blog!

Er zijn nog veel meer blogs die ik volg, maar dit zijn toch wel de blogs die mij het meest aanspreken. Have fun!

Wat zijn jullie favoriete blogs?

3 Reacties op “My Favourite Blogs

  1. Eigenlijk bijna allemaal dezelfde blogs maar ik ben ook heel erg fan van pinkypolish (:

  2. Beautylab vind ik ook erg leuk!

Geef een reactie

