Ugly Uggs?

Uggs. Hate them or love them, is wat ik zou zeggen. Maar sinds vorige winter hou ik van ze. En ik moet bekennen ik heb in een fase gezeten dat ik ze echt vreselijk vond. Twee jaar terug nog…ik geloofde niet dat mensen op van die sloffen rond wilden lopen. Maar langzaam begon ik de leuke kant ook erin te zien. En sinds ik elke dag 35 minuten heen en 35 minuten terug moet fietsen (ja, ook in de winter) leken ze me wel lekker warm. Vorig jaar kreeg ik van mijn moeder nep-uggs (die van Ella), aangezien het aan het eind van de winter was en ze vond het zonde dan nog dure uggs te kopen (en gelijk heeft ze).

Gisteren toen ik naar Haarlem en Amsterdam ben geweest heb ik de Classic Short versie van de Uggs gepast in de kleur ‘Chestnut’. En ‘Oh My God’, ze lopen zó lekker! Het eerste wat ik dacht was ‘hebben, hebben, hebben’. Ik heb ze toen nog niet gekocht maar ik ga snel een keer naar Nijmegen of Arnhem om ze daar in te slaan. I love them! Naast one pair of Uggs wil ik ook nog een iets elegantere laars voor deze winter, maar daar moet ik nog even over nadenken.

What do you think? Hate them or love them?


Een Reactie op “Ugly Uggs?

  1. Ik vind ze eigenlijk best leuk, hihi. Maar dat ligt ook wel aan hoe ze gedragen worden ;) En ze lopen inderdaad heerlijk!

Geef een reactie

