I love…

Strikjes. Strikjes hebben echt zo’n hoog cute-gehalte. Als ik kleren zie met strikjes loop ik er gelijk naartoe, maar kopen doe ik eigenlijk nooit. Op sites vallen ze me ook gelijk op en vooral dan gaat de muis al sneller naar het ‘in winkelmandje’ knopje. How ever, ik heb een collage met Polyvore gemaakt inspired by strikjes.


[i’m sorry voor de crappy kwaliteit foto, maar hij wou niet normaal opgeslagen worden op de computer]

Jurkje H&M: €29,95

Halsketting H&M: €4,95


Armbanden set H&M: €6,95


Shirtje met strik Vero Moda: €9,95 (op de foto is het niet goed te zien, maar de strik zit er echt opgenaaid, dus niet als print)

De foto’s hierboven zijn meer ter inspiratie. De kleding zou ik niet allemaal zelf kopen maar ik vind het allemaal wel heel erg cute! Hoe cute ik ze ook vind, ik heb eigenlijk zelf helemaal geen strikjes items in mijn kleding kast, shame on me. Daar moet dit seizoen maar verandering in komen!

– Sanne


Geef een reactie

