Shoplog 12 & 13 augustus

Vandaag een klein shoplogje met vooral ‘fashion.’

Allereerst toen ik in Haarlem was kwam ik deze leuke broek tegen met wat ‘gaten’ erin. Het is een skinny model en kostte €39,95 bij de V&D.

Dan twee simpele shirtjes. Links een simpel hempje in een soort mintgroene kleur van de Only en rechts een simpel shirtje met wat leuke ‘roeseltjes’ aan de  hals van de Vero Moda. Allebei simpel maar wel leuk en lekker draagbaar. Links 9,95 en rechts €7,95

Dan nog een vestje van de Vero Moda. Een leuk vestje met streepjes. Het model is een iets wat korter model. Ik hou van dit soort vestjes. Ze zitten lekker comfy en zijn makkelijk te combineren. €21,95

Earphones voor mijn Ipod Touch. Mijn oortjes waren kapot. Ik had een noodoplossing door oude oortjes van mijn mp3 te gebruiken maar die stoorden als een gek en op een gegeven moment hoorde ik zelfs niks meer. Dus toen heb ik deze krengen van €29 (!) moeten kopen, wat een geld! Maar ja, je moet er wat voor over hebben om muziek te kunnen luisteren. Je ziet nu al wat oranje op het oortje zitten. Dat komt omdat ik er mee door de ketchup ben gegaan *zucht*.

Tijdens de 1+1 gratis actie van de Kruidvat heb ik nog een nagellakje gekocht. Nu hoor ik jullie al denken: ‘Één? en waar is die andere dan?’ De andere nagellak heb ik aan een vriendin gegeven ;). Dit is de kleur ‘Caught On The Red Carpet’ van Catrice.

Last but not least: Uggs! Ik schreef hier gisteren al over en ik heb ze gekregen! Ze zitten zo lekker. Ik heb de Classic Short in de kleur Chestnut. €189,99

Sanne –

Geef een reactie

