Quick personal update

Hello ladies, hier een quick personal update vanuit Denemarken, waar ik nu al anderhalve week verblijf in een super-delux huis.

First of al, ik heb niet veel tijd gehad om aandacht te besteden aan de site, mijn excuses. Maar gelukkig was Sanne er nog!

Vrijdag de dertiende was onze ‘lucky day’, omdat we meer dan honderd views op een dag hebben bereikt. Echt geweldig hoe snel dat kan gaan, want vorige maand zaten we nog maar amper op de 5 views per dag.

Dan nog eventjes over mijn vakantie bestemming, Denemarken. Ik denk dat de meeste van jullie wel zullen denken, Denemarken in de zomervakantie daar is het toch te koud voor!? Maar eerlijk, het weer is hier fantastisch, niet zo overdreven warm, maar tot nu toe wel beter als in Nederland.
Ik ben natuurlijk ook al wezen winkelen. Er zijn veel leuke accessoire winkeltjes, vintage stores, schoenen winkels/outlets, maar ook hebben ze grote H&M’s met net iets andere collecties, en ook ben ik een grote Vero Moda tegen gekomen, waar ik een hele leuke broek heb gescoord. Als ik terug ben maak ik een shoplog.
Wat mij opviel is de stijl van de Deense meiden. Er zijn veel chicks met een eigen, gewaagde stijl en daar heb ik altijd bewondering voor. Ze durven hier hun kleding edgy te combineren: doormiddel van verschillende prints bij elkaar, veel verschillende kleuren in een outfit en verschillende stijlen met elkaar te mixen. En ik moet je zeggen 9 van de 10 keer ziet het er amazing uit!

Deze post is uiteindelijk een ‘bij elkaar geraapt zooitje’ geworden, maar ik wou het toch even met jullie delen. Veel liefs vanuit het fashionable DK!

P.s. Hoe was/is jullie vakantie?


Geef een reactie

