Look what I found!

Tijdens het inpakken van mijn tas, vond ik de ‘Miss Sporty shimmer dust eyeshadow’.

Eigenlijk is het meer een pigment. Een tijdje terug had ik hem gekocht, maar eigenlijk nooit echt gebruikt. Maar wat een pigment! Echt prachtig. De kleur is mooi bruin-achtig, daar houd ik wel van. Aardetinten zijn zowiezo mijn favoriet op het gebied van oogschaduws. Dit is de kleur Allure (009).

Ik ben er heel erg over te spreken. De pigmentatie is supermooi, ik vind het een mooie kleur en er zit een mooi shimmer in. En dat voor een prijs van ongeveer €2,50. Wel is het aan te raden een goede eyeshadow base te gebruiken. De oogschaduw wil al snel in de lijntjes gaan lopen.


Deze pigment is verkrijgbaar bij de Etos. Er waren ook nog andere kleuren, dus neem snel een kijkje!


Geef een reactie

