Italia ’10

Lieve bezoekers, ik ben vanaf 16 augustus in Italia. Waarschijnlijk lezen jullie dit berichtje als ik al in Italia ben. Ik zal daarom niet veel updaten, maar heb voor deze week een aantal dingen al ingepland. En, Yara zal weer terug zijn uit het – zoals jullie konden lezen- heerlijke Denemarken! Als ik weer terug ben (eind augustus) kunnen jullie hopelijk een shoplog verwachten en my experience van Italia! Als ik terug kom heb ik nog een weekje vakantie en dan staat 4 VWO al weer voor de deur. Jeetje, die acht weken zijn echt voorbij gevlogen!

Ik wens jullie een hele fijne vakantie nog toe en veel succes (als je alweer naar school komt) op school!

Geef een reactie

