My favorite programmes

’s Avonds – meestal na een dag na school en huiswerk – vind ik het heerlijk om lekker tv te kijken. Een aantal programma’s volg ik vast als ze op tv zijn.

GTST
Ik vind het heerlijk om die serie te volgen. Je krijgt het gevoel dat je echt een band hebt met de spelers. En al is het niet altijd even realistisch het blijft leuk om te kijken.

ANTM / BNTM / HNTM
America’s Next Top Model, Benelux of Hollands het maakt mij niks uit. Ik kijk ze allemaal. Het gekibbel tussen de modellen, de make-up, de kleding, de shoot – ik vind het allemaal heerlijk om te zien. Ik moet wel zeggen dat ik de Nederlandse of Beneluxe versie het leukste vind.

Expeditie Robinson
Ik weet niet precies wat mij zo aanspreekt aan dit programma. Ik vind al die beestjes en al dat enge, vreemde eten meestal vreselijk. Maar zo op tv vind ik het super om te zien (misschien omdat ik het zelf niet hoef te doen). En…goed nieuws! Vandaag las ik op twitter dit (als jullie dit lezen is dat een paar dagen terug):

NikkieTutorials: ‘O M F G!!!! DONDERDAG 2 SEPTEMBER NIEUW SEIZOEN EXPEDITIE ROBINSON!!!!!!!!!!!!!! Met bekende Nederlanders en Belgen!!!!’

Aight, bekende Nederlanders en Belgen? Volgensmij was het altijd met onbekende mensen. Dit maakt het alleen nog maar leuker! Dus 2 september zit ik weer aan de buis gekluisterd voor het nieuwe seizoen!

Gooische Vrouwen
I know, het is gestopt maar er komt een Gooische Vrouwen film! Oh yeah, en die moet ik zien. Ik denk dat menig meisje/vrouw deze serie leuk vind. Het is altijd leuk om als vrouw zo’n leventje te volgen. Het is allemaal wat over de top, maar stiekem zouden we zelf ook wel voor een dag een Gooische Vrouw willen zijn.

Echte Gooische Meisjes
Ik vind het zó leuk dit programma te kijken. Een leven vol fashion, feestjes, gekke dingen doen… I love it. Het is niet per se het leven wat ik zou willen leiden (al lijkt het me soms vreselijk leuk), maar toch superleuk om te zien! Sommige mensen zullen het vreselijke meiden vinden om te volgen, maar ik kan soms enorm om ze lachen. Ik ben in ieder geval al drie seizoenen van de partij!

Idols, X-factor, Popstars, So You Think You Can Dance, Op zoek naar…
Het kan gaan vervelen al die zoektochten, maar ik vind het nog steeds leuk om ze te zien. I admit, soms heb ik het ook wel gezien met een zoektocht maar meestal blijft het leuk mensen te zien die het vreselijk verknallen of om supertalenten te zien ontstaan.

Dit zijn eigenlijk wel de programma’s die ik standaard volg. Tuurlijk, there are more die ik soms kijken, maar ik wacht er niet speciaal op.

Wat zijn jullie must-see programma’s op tv?



Geef een reactie

