The ‘floral trend’

I love bloemenprints! Op jurkjes, broeken, leggings, shirtjes, maar ook op schoenen en accesoires vind je bloemen. Ik heb zelf al een aantal items met bloemen in mijn garderobe, zoals twee shirtjes, een zonnebril, ring en haarbanden.
Met de inspirerende bloemenprints in mijn hoofd, ben ik aan de slag gegaan met polyvore een van mijn favoriete sites. Watch and hopefully enjoy!

Enkele random items met bloemenprints.

En zo zou ik het combineren:

Zoals je ziet kun je bloemenprints op allerlei manieren combineren. Je kunt het ook combineren met andere prints, maar dat zou ik zelf niet dragen in het dagelijks leven. Maybe een beetje te gewaagd voor mij.

Wat vinden jullie van bloemenprints op kleding, accessoires etc. Leuk of too much?

Geef een reactie

