Apps

Ik denk dat de meeste van jullie het wel kennen apps. Applicaties die je kunt downloaden voor onder anderen een iPod Touch en iPhone. Zelf heb ik een iPod Touch en ben helemaal verslaafd aan de iPod en de apps die ik gedownload heb.
Je kunt apps downloaden waar je voor moet betalen, maar ook bestaan er veel gratis apps.
Hier mijn favoriete gratis apps:

Hotmail een handige app om m’n mail te checken.
Facebook, Hyves en Twitter de bekende communitie sites die je niet kan missen op je iPod/iPhone.
Messenger/eBuddy leuke apps om korte msn gesprekken op te hebben, maar op de pc msnen vind ik zelf fijner. Dus die apps gebruik ik niet vaak, maar toch zijn ze handig voor als je je een keer verveeld terwijl er bezoek is, niemand heeft in de gaten dat jij hele gesprekken met je vriendinnen hebt.
Uitzending Gemist geweldige app voor als je niet kan slapen en je toch door je ouders naar boven word gestuurd. Ik heb geen tv op mijn kamer dus dan komt deze app goed van pas.

Deze bovenstaande apps werken alleen als je toegang hebt tot een internet verbinding. Dus ik kan ze thuis, bij mijn opa en oma en bij de MacDonals (waar ze gratis Wi-Fi hebben) gebruiken.

Verder heb ik nog wat fashion/beauty apps, zoals:
De Zara app, een leuke app waarmee je Zara’s collectie kunt bekijken. Momenteel staat de collectie Fall Winter 2010 erop, wat ik een geweldige collectie vind.
Ook heeft Topshop een app. Heerlijk om een van mijn favoriete online shops zo gemakkelijk en zo vaak mogelijk te kunnen checken.
H&M heeft onlangs ook z’n eigen app gekregen.
Ook bekijk ik graag de Forever21, de Grazia en de Linda app.

En tot slot heb ik ook nog WordPress op mijn iPod staan en DutchTulips in mijn beginscherm gezet (wij hebben natuurlijk nog niet onze eigen app, was het maar zo, haha).

 

Wat zijn jullie favoriete apps?

Geef een reactie

