My favourite magazines

Wat is er lekkerder dan aan het strand liggen met je iPod in, zonnebril op en een stapel van je favoriete tijdschriften naast je. Dat heb ik deze vakantie ook weer een aantal keren gedaan. Hier een paar van mijn favoriete tijdschriften.

Cosmogirl:
Een gezellig tijdschrift, speciaal voor meiden. Het leuke aan dit tijdschrift vind ik dat er veel low-budget tips en looks in staan. Maar ook staat het vol met celeb nieuwtjes en kun je er de leukste websites in vinden. Check de site ook even voor een sneek view van het nummer dat nu in de winkel ligt.

Jackie
Een professioneel, stijlvol blad, met inspirerende modereportages, leuke interviews en beauty tips and tricks. Wat leuks is om te weten is dan ze een online blog hebben en natuurlijk ook een site.

Grazia
In leuk gossip blad  met mooie, grappige en soms ook gênante foto’s van sterren uit binnen en buitenland. Ik vind het blad lekker lezen, omdat er veel images bij staan, wat het voor mij persoonlijk altijd interessanter maakt om iets te lezen. Heerlijk om op het strand te lezen of een vrije dag.

Elle
Een mooi classy tijdschrift, boordevol amazing fashion reportages. Ik vind dat het blad er altijd heel mooi uitziet en zorg niet dat ik het in me handen krijg, want dan ben ik even een halfuurtje niet beschikbaar.

ElleGirl
Ook de Girl versie van Elle is fijn om te lezen. Er worden wat meer goedkopere producten in vermeld en het oogt ook wat meer girly natuurlijk. Ik denk dat je dit blad wel goed kunt vergelijken met de CosmoGirl.

L’officiel
Een geweldig blad L’Officiel ‘de la couture et de la mode de Paris’ is het onderschrift van dit tijdschrift en dat merk je. Het couture gehalte is erg hoog, en erg mooi. In N19 (juli-augustus) vind je een leuk artikel over designers uit verschillende landen die meededen met het WK, ook een reportage met mooie foto’s van de nieuwe generatie Nederlandse actrices. Ik zou zeggen blader het tijdschrift even door als je het in een winkel ziet liggen of koop het.

Wat zijn jullie favoriete tijdschriften?

Geef een reactie

