Personal post

Ik kom er net achter dat ik voor vandaag geen post gepland had. Dus vandaar nu nog even een personal post.

Ik heb nog anderhalve week vakantie en dat vindt mijn familie erg fijn. Ik heb nu twee dagen oppassen achter de rug. Morgen ga ik werken in de winkel van mijn oom, zondag weer oppassen en volgende week nog meer werken in de winkel. Ik vind het niet heel erg, tijd door brengen met mijn kleine neefje en nicht en geld verdienen. Want het weer is toch vreselijk, dus een dagje op pad zit er niet echt in.

En vandaag heb ik ook mijn 26 boeken/werkboeken binnen gekregen. Dat wordt dus ook nog veel kaften. Ik heb de eerste 4 boeken gekaft, en word toch wel weer blij van het idee, dat ik na de vakantie gewoon weer kan beginnen met een schone lei, een lege cijferlijst en nieuwe spulletjes. Nog even niet dat  gestress dat je aan het eind van het schooljaar altijd hebt, nog even de laatste onvoldoendes omhoog krikken. 
Ik ben de laatste weken van mijn vakantie dus nog druk druk druk.

Geef een reactie

