Icon: Drew Barrymore

This weeks icon, Drew Barrymore. Ze was als klein meisje al te bewonderen in E.T., maar nu is ze volgens mij een echte fashionista!
Vorige week keek ik de film Charlie’s Angels, waar ik haar heel leuk in vind samen met collega Cameron Diaz. En toen zag ik op het werk dat ze deze maand op de cover van Nylon, Marie Claire en de Britse Elle staat. Dus ik vond het tijd worden dat ik me wat meer verdiepte in deze actrice.

Waar ik achter kwam is dat ze het gezicht van CoverGirl was en dat ze poseerde voor de Gucci Fine Jewelry campagne.
Ze heeft niet altijd het goede voorbeeld van gevoel voor stijl/mode gegeven, maar à la 2010 is Barrymore compleet fashionable, watch!


Beeld: o.a van Nylon & Elle

Geef een reactie

