Nieuw televisie seizoen

Eindelijk komen al mijn favoriete series en tv programma’s weer bijna op tv. Wat kunnen we dit tv seizoen allemaal verwachten:

Benidorm Bastards is te zien vanaf vandaag (28-08-10) om 20:00 op rtl 4. Benidorm bastards is een humoristisch programma, waarin bejaarde mensen anderen voor de gek houden.
Na Benidorm bastards begint er weer een nieuwe talentenjacht, namelijk My Name Is…. Het programma begint om 20:30 en is een avond vullend programma waarin mensen auditie kunnen doen als hun favoriete artiest.

Ook begint de nieuwe reeks van So You Think You Can Dance weer. Wie wordt de nieuwe Timor? Ik ben benieuwd naar alle getalenteerde en minder getalenteerde die auditie zullen doen.
Natuurlijk kunnen we binnenkort ook kijken naar een nieuw seizoen van Expeditie Robinson op rtl5. En dit keer anders dan anders, namelijk met celebs. Wat het extra leuk maakt, vind ik!

Vanaf maandag begint één van mijn lieveling series weer, Grey’s Anatomy. En ook de Nederlandse serie De Co-assistent zal 6 september weer beginnen, met in de hoofdrol it-girl Hannah Verboom.
Tot slot zal ik ook de serie Cougar Town weer volgen. Ieder dinsdag 20:30.

Zoals je ziet is er veel te zien dit seizoen op de buis. En dan heb ik nog geen eens alles opgenoemd. Ik ben in ieder geval benieuwd naar alle nieuwe seizoenen.

Let me know, wat gaan jullie dit seizoen zeker volgen?


Geef een reactie

