Shoplog Denemarken ’10

Zoals jullie misschien al wel gelezen hebben, heb ik het erg naar mijn zin gehad op mijn vakantie. Ik ben dol op de vriendelijke mensen in DK, de mooie natuur en natuurlijk op de leuk steden.
Ik heb deze vakantie niet heel veel gelegenheid gehad om te winkelen, omdat ons dorpje niet heel dicht bij grotere steden lag. Dus is mijn shoplog niet heel groot, ondanks dat ben ik wel blij met de dingen die ik daar gekocht heb.


Als eerste kocht ik deze twee armbandjes in een klein winkeltje. Het zijn leren bandjes met daar aan bedeltjes gemaakt van een zeldzame steen, die te vinden is in Denemarken. De armbandjes waren ongeveer €2,00 per stuk.


Daarna kocht ik deze sandaaltjes. Het zijn nep leren sandaaltjes bestaande uit zwarte en grijze/witte bandjes en sluiten met een ritsje. Ze lopen best lekker voor zulke platte sandaaltjes, waar ik het normaal gesproken niet zo lang op vol houd. Ze kostten €20,00.


Vervolgens kocht ik bij de zelfde winkel deze bril met transparante glazen. Waarom ik hem kocht? NO IDEA. Maar hij was maar €3,00 en toen kon ik hem toch niet laten liggen.


Toen mijn vakantie er bijna opzat was mijn shampoo op. Ik had nog een paar dagen, dus had ik toch echt nog shampoo nodig. Daarom ging ik naar de dichtst bijzijnde Kruidvat-achtige winkel en kocht daar deze Syoss shampoo voor maar €4,00. Ik kochtd e Shine shampoo en de Volume shampoo. Ik gebruik momenteel de Shine shampoo en zal daar, als ik hem twee weken lang heb gebruikt, een review over schrijven. Mijn zusje gebruikt de Volume shampoo dus ik zal haar dan haar mening over die shampoo vragen.


Bij dezelfde winkel kocht ik ook een conditioner van Nivea omdat ik mijn eigen conditioner vergeten was. En het gloor van het zwembad was echt killing voor mijn haar, dus had ik een nieuwe conditioner echt nodig.

Ook kocht ik nog een legergroene broek bij de Vero Moda, voor ongeveer €25,00. En ik ben er echt ontzettend blij mee. Hij zit super confi omdat hij best ruim is, maar dat hoort bij het model.
(De broek ligt in de was, dus geen foto beschikbaar)

Geef een reactie

