Gespot (Nail Art)

Vandaag de eerste keer dat ik een hele simpele nail art show. Ik heb hem vanmiddag even snel tussen het boeken kaften door gemaakt. En hier het resultaat:

Wat heb je nodig:
– base coat
– twee kleuren nagellak, die jij mooi bij elkaar vindt staan
– top coat
– nail art tools of een saté prikker

Als eerst bracht ik een base coat aan. Ik heb de ridge filler base coat van Herôme gebruikt.
Daarna bracht ik twee laagjes van de rode nagellak aan, Rimmel 324 Fever.

Nadat de rode nagellak droog was, pakte ik een saté prikker. Ik streek het puntje van de prikker over het kwastje van de witte nagellak, Rimmel Nail Tip Whitener. Voorzichtig zette ik vervolgens stipjes op mijn nagels.
Tip: Laat de eerste keer dat je nagellak op de saté prikker doet, deze nagellak opdrogen. Zodat er een bolletje nagellak wordt gevormd op de het puntje van de prikker. Daardoor zullen de bolletjes op je nagel mooier rond worden.
Tot slot bracht ik een top coat aan van OPI.
Simpel maar toch apart en snel klaar!


Geef een reactie

