De midden scheiding

De meeste meiden dragen hun haar in een scheiding aan de linker of rechter zijde, maar de midden scheiding is helemaal hot. Ik vind het bij de meeste mensen heel leuk staan, maar bij mijzelf niet echt. Misschien komt het door de vorm van mijn hoofd, of misschien omdat ik het gewoon niet gewend ben, I don’t know.

Staat het jou wel, dan geef ik hier een aantal voorbeelden van celebs die hun haar ook in een midden scheiding dragen. En ik zou zeggen: probeer het na te doen, of een inspired soort kapsel te maken.

Ashley Greene

Dakota Fanning

Jessica Biel

Jennifer Aniston

Jessica Szohr

Beeld: People.com

Een Reactie op “De midden scheiding

  1. Hey,
    Ik volg al een tijdje jouw website,ik vind je site erg leuk!
    Ik heb zelf ook een website en heb nu een winactie erop staan, misschien vind je het leuk om mee te doen? Kijk dan op: http://www.beautyking.nl/index.php?post=116
    Hopelijk zie ik je daar!!
    x

Geef een reactie

