Back to school

Het is weer bijna zo ver, over een halve week gaan we ons rooster ophalen en kunnen we weer aan de slag.
Vanaf vandaag kunnen we zien in welke klas we zitten. En thank god, ik zit weer bij Sanne in de klas, en nog meer andere vriendinnen!

Dit zijn de spulletjes die ik voor school heb gekocht:

Roze en grijs ‘extra sterk kaft papier’ van €2,50 per rol (V&D).

Enkele super goedkope basics gehaald bij de Action!

Een easy agenda van de Hema. Het is een fijn formaat en de agenda is heel overzichtelijk.

Ik heb al mijn oude fashion tijdschriften opgezocht, zodat ik m’n agenda kan opleuken.

Deze tas heb ik bij de H&M gekocht. De tas is gemaakt van donkerblauw nepleer. En ik denk dat ik hem wel al tas kan gebruiken voor school, maar dat moet ik nog even proberen.

Ik ging vanmiddag met mijn vader nog naar de fietsenmaker om een nieuwe band te halen voor mijn fiets (want ja, vanaf maandag word het weer ieder dag 5-6 kilometer fietsen) en toen lagen daar allemaal bloemen kransen voor om het stuur van je fiets. En ik besloot om er eentje mee te nemen.

Sorry, voor de slechte kwaliteit foto’s. Mijn camera werkt niet zoals hij moet werken.

Een Reactie op “Back to school

Geef een reactie

