I’m in love

with a bag. Oh yes! Ik kwam deze tas tegen op internet en ik viel er als een blok voor. Dit is een tas van Miu Miu genaamd Butterfly.
Bron: I loved you forever

De kleur, de afwerking, het leer, het model eigenlijk alles aan deze tas vind ik mooi. Behalve het prijskaartje. Deze tas kost gemiddeld $280, wat ongeveer €218 zal zijn wat ik wel veel geld vind voor een tas.

Op vakantie heb ik toevallig een foto gemaakt van het Miu Miu naamkaartje, gewoon omdat ik het merk zo schattig vond klinken en omdat ik het merk herkende uit de Gossip Girl boeken.

What do you think? En hebben jullie ook een tas of item waar jullie hart snel van gaat kloppen?

2 Reacties op “I’m in love

  1. Ohhh hij is wel erg mooi, opzich vind ik de prijs nog wel meevallen, voor een tas van miu miu. Leuk is ie iig wel!

Geef een reactie

