School Stuff

Na een heerlijke warme vakantie in het zonnige Italië stonden mijn schoolboeken me al op te wachten. ‘Heerlijk ontvangst!’ Yara heeft haar schoolspullen al laten zien en nu is het mijn beurt. Dit jaar staat de vierde voor de deur: een eigen rooster, een eigen profiel, andere klas, schoolexamens etc, maar toch zijn het eigenlijk elk jaar weer dezelfde basic-dingen die je nodig hebt. Voor mijn gevoel was ik dit jaar ook al snel klaar met inkopen doen. Wat schriftjes, kaftpapier, pennen en that’s it. Maar het rekenmachine van dit jaar, my god! Wat een groot, zwaar, lelijk maar ook duur ding!

Zoals elk jaar zijn schriftjes ook weer een noodzaak. Ik had er nog best veel over van vorig jaar, maar vond het toch leuk om weer wat nieuwe schriftjes te kopen. En stickers natuurlijk!

Kaftpapier in verschillende kleuren

Last but not least, een agenda! Dit jaar een simpele maar naar mijn mening ook een leuke agenda van de HEMA. De agenda’s van de hema zijn altijd handig. Er zitten wat hoesjes in, insteekvakjes en zijn lekker compact. Een agenda vind ik persoonlijk het leukste om aan te schaffen.

Wat vinden jullie het leukste om aan te schaffen?

Geef een reactie

