Tag: Mooie/leuke mannen

Ik kwam deze tag op verschillende blogs tegen en daarom leek het me ook leuk deze tag te doen. Hieronder zet ik mijn favoriete op een rij. Over het algemeen vind ik blonde, spontane, lachende jongens het leukste. Ik moet toegeven ik heb niet zo snel dat ik van iemand erg onder de indruk ben, but enjoy!

1.Ferry Doedens
Een jongen van Hollandse bodem. I know, hij speelt een homo in GTST en zelf is hij bi maar hij blijft leuk! Ik vind zijn persoonlijkheid, spontaniteit en zijn stijl ontzettend leuk. Gisteren was hij te zien in Style. Naast het acteren is hij ook bezig met een album op te nemen.

2. Alex Pettyfer
Vanmiddag heb ik Wild Child nog een keer gezien en elke keer dat ik deze film zie smelt ik weg bij Freddie a.k. Alex Pettyfer. Blond, cute smile, mooi lichaam eigenlijk is alles leuk aan hem. The perfect man!

3. Zac Efron
In HSM vond ik hem maar niks, maar nu hij in andere films speelt begin ik hem toch wel leuker te vinden. En zeg nou zelf hij mag er toch ook zijn?

Het zijn er maar drie, maar ik kan me er zo snel niet nog een bedenken waar ik heel erg van onder de indruk ben.

Wat zijn jullie favo-mannen?


Geef een reactie

