Hello pan!


Je leest er veel over op blogs: pans! Ik zelf vind het ook altijd leuk als je de pan van een product kan zien. Het laat eigenlijk zien hoe geliefd je het product vindt. Zelf heb ik ook een aantal producten met een pan zichtbaar die ik jullie wil laten zien.

Allereerst mijn H&M bronzer. Deze bronzer heb ik de afgelopen tijd niet tot bijna nooit gebruikt maar is wel heel mooi besef ik me nu. Ik heb deze gekregen op mijn 13e verjaardag (inmiddels twee jaar geleden) en gebruikte hem toen heel vaak.

Deze spreek voor zich. De – oh zo geliefde – Catrice Allround Concealer. De pan zie je inmiddels bij twee kleuren. Ik gebruikte de donkerdere kleur in het begin, maar kwam erachter dat hij toch iets te donker was en ben toen de lichtere kleur gaan gebruiken.

Rimmel Color Rush Quad Eyeshodow in de kleur 002 smokey brown. Toen ik deze net kreeg (ongeveer twee jaar geleden), heb ik hem ontzettend vaak gebruikt maar ik merk nu toch dat ik de pigmentatie absoluut niet voldoende vind. Jammer, want ik vind de kleuren prachtig bijelkaar. (I’m sorry voor de fall-out van de oogschaduw)

Rimmel Powder Blush in 101 Pink Sugar. Een prachtige blush. Hij is niet heel opvallend maar geeft wel een ontzettend mooi effect. Dat deze bij mij zo geliefd is, is ook te zien aan de pan.

Dit waren de pans in mijn stash! Hope you enjoyed. Zoals jullie kunnen zien, is het een mix van producten die ik nu vaak gebruik en van producten die ik in het verleden erg vaak gebruik hebt. Hebben jullie pans, tell me!


Een Reactie op “Hello pan!

  1. Haha leuk artikel:)

Geef een reactie

