Tag: Mooie/leuke mannen (2)

Vorige week liet Sanne ‘haar’ mooie/leuke mannen zien. En deze week laat ik jullie zien welke mannen boven aan mijn lijstje staan.

Zac Efron
Do I need to say more? Mooie bos haar, knappe kop en kan nog ook eens leuk acteren en zingen. Helaas heeft ie al een vriendin ladies.


Alex Pattyfer
Je zult hem op deze foto misschien niet zo snel herkennen, maar het is toch echt Alex Pattyfer. De jongen met dat mooie blonde haar en die lieve kop.


Waylon
Vanaf vorige week ben ik weg van Waylon. Ik heb Waylon backstage gezien en hij heeft niet alleen een mooie stem, maar ook een sexy rock ’n roll uitstraling.


Robert Pattinson
Niet de standaard knappe jongen, maar zijn mysterieuze look spreekt mij wel aan. Nadat ik de Twilight films heb gezien kan ik er niet meer omheen, ik ben toch wel een beetje aangestoken door het Edward virus.

Ricky van Wolfswinkel
In de tijd van de voetbalplaatjes viel deze jongen mij op. Ricky van Wolfswinkel speler bij FC Utrecht. Jammer dat hij nog niet tijdens het WK meespeelde. Maar om Afellay en Van der Wiel te zien spelen vond ik ook niet erg.

Dit is zijn de mooiste/leukste mannen die ik zo snel kon bedenken.

Geef een reactie

