Oops I did it again

Ik heb ALweer een tijdje niks van me laten horen. Wat slecht! Drie weken terug was ik het hele weekend naar de stadsfeesten, het weeken erna was ik dood op van de eerste week school en voelde, vorig weekend was ik ontzettend druk met het organiseren van mijn oma’s feest en dit weekend is het kermis.
Haha, begint nu misschien ergens op een dagboek te lijken. In het begin ben ik heel fanatiek, maar uiteindelijk heb ik er nooit veel tijd voor.
Ik voel me echt slecht en ga me dus weer 100% concentreren op DT.

Follow me @dutchtulipsYara !

Geef een reactie

