Favourite Blogs

Al een hele tijd geleden schreef Sanne een stukje over haar favoriete blogs. Dat las ik laatst terug en vond het een goed idee om mijn favoriete blogs te laten zien.

Als eerste Sabrina van afterDRK.com. Sabrina’s stijl is helemaal mijn ding. Niet te veel poes pas maar wel eye-catching elementen in haar outfit verwerkt.
Volg Sabrina op twitter @afterDRK en add haar site op bloglovin’ www.afterDRK.com.

Mode-rosa.com, een fashion blog met dagelijks outfit foto’s. Geweldig als inspiratie. Ik vind de outfits simpel maar fashionable, maar ook de foto’s (locatie/belichting/pose) zijn heel mooi.

De derde blog die ik vaak bezoek is Stylescrapbook.com. Ik vind de outfits van deze fashion blogger, erg vernieuwend. Ik ben ook echt dol op de mochino riem die ze om heeft. Ook leuk is dat je er op deze blog vaak foto’s te vinden zijn van fashionshows uit verschillende landen. (beeld: StockholmStreetStyle)

Veel DIY’s, een unieke stijl en mooie foto’s, allemaal te vinden op de site Behind The Seams.

This chick’s got style, ook dit is weer een mooie fashion blog. This chick definately got style, vooral de jurkjes in mooie kleuren en met mooie prints vind ik fantastisch. Volg haar ook op twitter @yaragotstyle.

Tot slot, comeovertothedarksidewehavecandy.com. Voornamelijk veel zwart, leer en hoge hakken. I love it.

 

Geef een reactie

