Can’t live without…

My gadgets. Jep, ik ga de deur niet uit zonder mobiel. Dat is nummer één. Ai, misschien een slechte gewoonte, maar ik heb het idee dat ik iets mis als ik mijn mobiel niet bij me heb. Op school, naar vriendinnen, naar dansen, naar de stad. Noem maar op ik heb hem werkelijk altijd bij me. Mijn lg cookie, die ik overigens niet aanraad, heb ik altijd bij me.

Dan mijn Ipod Touch. Mijn liefde. Echt waar, zonder kan ik niet meer. Elke avond luister ik standaard een half uurtje muziek voor dat ik ga slapen, tussenuurtjes op school, onder de lessen. Ik hou van mijn Ipod. Een ander groot voordeel van mijn ‘vriendje’ is het internet. Twitter kan ik snel even op de bank checken en via mijn Ipod msnen gaat ook al steeds beter.

Mijn camera. Uitjes met school, uitjes met vriendinnen, uitjes met familie. Mijn camera moet ook mee. Ik geef enorm veel om mijn vriendinnen en familie en vind het superleuk om later foto’s terug te kijken, op hyves te zetten of om in fotolijstjes te doen. Ik heb voor de zomervakantie ook een enorme collage gemaakt met allemaal foto’s van vriendinnen, klasgenoten en mijn familie. I’m so damn proud of them.

Dan last but not least zijn mijn boxjes. Ipod erin, boxjes aan en luisteren maar. Non stop naar mijn eigen muziek. Zonder het gedoe van cd’s te wisselen, reclame of gebabbel op de radio. En nog een extra luxe is de afstandsbediening. Ik vind die afstandsbediening er zo cute uitzien (don’t ask me why…). Vandaar geen foto van de boxjes maar van de afstandsbediening.


What about you? Wat zijn jullie favo-gadgets?

2 Reacties op “Can’t live without…

  1. Ik heb eerlijk gezegd echt een hekel aan mijn mobiel. Ik heb eens 1,5 maand zonder gezeten door stomme puk code en verhuizing naar het buitenland en sinds dien neem ik dat ding haast nooit meer mee. Eigenlijk alleen omdat ik berijkbaar zijn MOET. Nou ja, ik kan begrijpen dat mensen het als een god zien ;-)
    Zonder mijn Ipod en een pen ga ik de deur niet uit.

  2. Wat hebben jullie een superleuke blog zeg! Ik kan ook echt niet zonder de eerste 3 dingen die je genoemd hebt, en m’n heerlijke in-ear oordopjes!

Geef een reactie

