Pink Ribbon

Oktober is Pink Ribbon maand. De maand waarin borstkanker in de aandacht staat. Waarschijnlijk hebben jullie er al veel over gelezen op andere blogs, maar ook ik wou er wat aandacht aan besteden.

Er zijn veel producten te koop op verschillende plaatsen waarvan een deel naar Pink Ribbon gaat. Ook de Etos en DA doen mee aan deze ‘actie’. Maar je kunt ook op de webshop van Pink Ribbon iets kopen.

Dit weekend ga ik zelf even langs de DA of Etos om een Pink Ribbon artikel te kopen. Het is misschien ‘maar’ €2,00 die naar Pink Ribbon gaat, maar alle kleine beetjes helpen en het gaat natuurlijk ook om het symbool.

Ook een leuk initiaftief vind ik het lakken van je nagels met het Pink Ribbon teken (waar overigens veel tutorials van te vinden zijn op internet). Je zult misschien denken: ‘Maar wat wordt daar mee bereikt?’. Ik vind persoonlijk dat Pink Ribbon maand er ook om gaat dat we er even bij stil staan en er extra aandacht aan besteden en dat kan ook door dit soort kleine dingetjes.

Hier een leuke nail tutorial van ‘Fashiondiva ft Josephine’

Doen jullie nog iets bijzonders in de Pink Ribbon maand?

2 Reacties op “Pink Ribbon

  1. Oh leuk zeg, die creatie in ’t filmpje! Ik heb 2 lakjes ervan gekocht :) en ook een paar daagjes met een strikje op m’n pinknagel rondgelopen!

  2. Ik heb 2 armbandjes en een lintje met speldje voor op mijn kraag van mijn jas :) Oh en het tijdschrift natuurlijk!

Geef een reactie

