Nailpolish: Essence Groovy 40

Vanaf vandaag zal ik proberen elke keer foto’s te maken, als ik weer een nieuw kleurtje op mijn nagels hebt of nailart geprobeerd heb.
Vandaag Essence Groovy 40. Ik had dit lakje al een tijdje in mijn ‘collectie’, maar gebruik ik eigenlijk nooit en vandaag kwam ik er achter waarom niet. Op de een of andere manier verschijnen er iedere keer lucht bubbeltjes in de lak, als hij opgedroogd is.

Hier een twitpic die ik gister avond al postte. (Sorry voor de crappy kwaliteit, gemaakt met m’n webcam).

Geef een reactie

