Artist: Bruno Mars

Vele van jullie zullen de geweldige stem van Bruno Mars wel herkennen. Hij zong mee in de nummers Nothing On You, Billionaire en heeft nu ook zijn eigen succes met het nummer Just The Way You Are. Ik ben al een tijdje in de ban van Bruno Mars’ liedjes en zal daarom nu de leukste liedjes showen.

Marry You

Count On Me

The Other Side

Again

Dr. Feelgood

Helaas kon ik geen kaartjes krijgen voor de Melkweg waar Bruno Mars vanavond te zien is. Voor degene die wel gaan, enjoy!


3 Reacties op “Artist: Bruno Mars

  1. Oh Bruno Mars, heerlijk! Ben zo’n fan van z’n nieuwste album. Ik vind Grenade ook een lekker nummer! En The Other Side, maar eigenlijk alles wel haha.

  2. Ik ken Again trouwens juist van Natasha Bedingfield! Beiden versies zijn erg mooi :)

Geef een reactie

