Eyecatchers

Ik heb regelmatig dat ik m’n outfits net iets te saai vind, omdat ik dan bijvoorbeeld veel donkere kleuren draag of gewoon omdat alle ‘leuke’ kledingstukken in de was liggen. Dan wil je iets om je outfit net wat spannender, mooier, leuker, te maken.
Ik ging opzoek naar mooie eyecatchers op verschillende webwinkels.


Als eerste deze amazing Chunky Stone ring. Ik heb hem nog niet besteld, maar ben zeker van plan één van de Chunky Stone ringen te bestellen op de geweldige webshop YDELTUYT.


Deze oorbellen heb ik gespot op Asos.com en I want these! Of ze echt als eyecatcher functioneren weet ik niet, maar ik vind ze wel gorgeous.

Zoals ik eerder vermeldde ben ik weg van de Triwa horloges. Ik wil er al heel lang een, maar ik weet niet welke kleur. Daarom wacht ik nog even, want zo goedkoop zijn de Triwa horloges niet. Ik weet wel dat deze horloges geweldige eyecatchers zijn.


Een opvallende lipstick kan je outfit ook opfleuren, zoals Rouge Allure van Chanel. Als je kiest voor een opvallende kleur lipstick, zou ik de rest van je make-up rustig houden.


Maar natuurlijke zou je ook een nagellak, zoals Dutch Tulips van OPI, kunnen gebruiken als een fleurig detail van je look.

Maken jullie wel eens gebruik van eyecatchers? Zo ja, wat voor een eyecatchers?


Geef een reactie

