Have break have a kitkat

Helleuuu, jullie hebben misschien wel gemerkt dat ik en Sanne de laatste tijd niet meer zoveel updatete. Ik (Yara) heb nu de knoop door gehakt en heb besloten dat ik even een break ga nemen. Ik moet me echt even gaan focussen op school, VWO 4 valt toch wel tegen hoor.
Wel zal ik blijven twitteren, dus houd me in de gaten @dutchtulipsYara. Ook zal ik proberen in weekenden wat kleine dingen te posten, zoals inspiratie foto’s, nieuwe nagel lakjes, maar ik beloof niks. Ik heb nog een paar dingen liggen die ik nog ga reviewen, dus dat komt ook weer als ik ‘back’ ben.

Adios, au revoir, auf wiedersehen, see you, tot snel!


Geef een reactie

