Youtube’s favorites: Christmas specials


Natuurlijk kan ook deze keer NikkieTutorials niet ontbreken. Dit keer heeft ze een dramatische ‘kerstlook’ gecreëerd. Ik ben zelf niet heel erg weg van de donkere lippen en dan ook nog de ‘dramatische’ eyeliner, maar apart zou ik het misschien wel dragen.


De klassieker All I Want For Christmas. Het blijft met kerst een lekker nummer om mee te blèren.


Ik word helemaal vrolijk als ik dit nummer hoor en het blijft ook zo lang in je hoofd zitten, dat is iets minder, haha.


Als ik aan kerst denk, denk ik tevens aan Serious Request. In dit filmpje kun je zien hoe Eindhoven en de DJ’s zich uitleven op Hello (en thuis deden wij lekker mee).

Dit was ‘m weer voor deze week! Hebben jullie nog leuke filmpjes, die wij écht moeten zien of heb je zelf een youtube kanaal, stuur de link dan naar dutchtulips@live.nl en misschien krijg je nog een ere plekje op DT.

Geef een reactie

