Top 10: Best Dressed Celebrities #1

Vandaag de top 10 best dressed celebrities. In 2010 zagen we veel mooie outfits voorbij komen. Ik heb geprobeerd een persoonlijke top 10 te maken.

Gossip Girl’s Jessica Szohr draagt een ‘simple’ jurkje en weinig accessoires, maar ondanks dat vind ik het een prachtige outfit.

Actrice Victoria Justice in een mooi zwart Dolce & Gabbana jurkje. Again an easy, maar het past haar perfect en ook de make-up vind ik heel mooi.

Blake Lively ziet er beeldschoon uit in dit gewaagde jurkje. Vele zullen het verschrikkelijk vinden, maar ik vind het wel wat hebben. De gele kleur is gewaagd, maar toch kan ze het hebben!


Tijdens de Grammy Awards verscheen Glee-actrice Lea Michele in deze mooie one should jurk.


Miley Cyrus in een prachtige Jenny Packham jurk tijdens de Oscars. Naast de kleur van de jurk vind ik ook de materialen erg mooi. Detail: de donkere nagellak maakt de outfit net een tikje stoerder.


Shailene Woodley in een prachtig kort nude jurkje. Vind de outfit super en ook haar en make-up, alleen ben ik niet weg van de schoenen. Persoonlijk vind ik pumps met een pump niet echt classy.

Shakira tijdens de European Music Awards in Madrid. Dit gouden pailletten jurkje staat haar beeldig en kleurt perfect bij haar gebruinde huid.

Naast alle mooie jurken, ben ik ook dol op de outfits die 90210’s Shenae Grimes draagt. Ook deze biker look vind ik amazing, het roesjes rokje en leren jasje combineerd ze hier heel goed.

It-girl Olivia Palermo was er weer vroeg bij en droeg in 2010 al het gestreepte jasje, dat hot gaat worden in 2011. En het leuke is dat ze gebruik maakt van ASOS accessoires.

Last but not least Harley-Vierra Newton in een prachtig bijna ‘mintgroen’ Burberry jurkje. Gecombineerd met nude hakken is gewaagd, maar staat super.

Bron: Teenvogue.com

2 Reacties op “Top 10: Best Dressed Celebrities #1

  1. Wauw erg mooie outfits en sowieso erg mooie vrouwen!

  2. Blake Lively en Leighton Meester (die er wel niet bijstaat maar goed) hebben echt goede styl :)

Geef een reactie

