TV

Als ik tijd heb, vind ik het heerlijk om ’s avonds met de familie lekker knus op de bank televisie te kijken. Ook in 2011 zijn er weer genoeg leuke programma’s.
Vandaar mijn favoriete programma’s op een rij.


Ten eerste, Wie is de mol? Heerlijk programma, waarin ik helemaal mee word gesleurd. Haha, m’n vader zou het eens moeten filmen, hoe fanatiek ik mee doe. Ieder donderdag zitten wij aan de buis gekluisterd en de meningen over wie de mol is, zijn in huize Drissen verdeeld.


Wie is de reisleider op rtl 5. Ik ben nu (donderdag 21.45) de tweede aflevering aan het kijken. En ik vind het wel een leuk programma, dat komt waarschijnlijk door de presentators. Ik zal er niet iedere week voor klaar zitten, maar toch vind ik dat het programma in dit lijstje mag staan.


Ik houd normaal totaal niet van series waar veel bloed en geweld in voorkomt, maar Flikken Maastricht volg ik al een paar seizoenen. Ik wil het liefst geen aflevering missen, maar gelukkig is er ook nog zoiets als uitzendinggemist.nl.


Mijn portie nieuws, krijg ik door naar de Wereld Draait Door te kijken. Een handig programma om een beetje up to date te blijven en leuker als het journaal. Maar ik kijk het voornamelijk voor de tv bloopers en de aparte artiesten die er komen optreden.


Wat ik zo goed vind aan programma’s als Je Zal Het Maar Hebben en Je Zal Het Maar Zijn, is dat ze de vaak positieve visie van jongeren met een handicap of aandoening laten zien, waardoor je anders gaat kijken naar sommige mensen.

Zoals jullie lezen heb ik genoeg om te bekijken. Helaas heb ik daar ook geen tijd voor, maar aan de andere kant is dat goed ook. Wat zou er anders met mijn conditie gebeuren?!

Wat zijn de programma’s die jullie beslist niet willen missen?

Geef een reactie

