Personal: Januari dipje

Hebben jullie dat ook weleens dat je echt een hekel hebt aan een bepaalde maand? Ik weet niet wat het is, maar ieder jaar vind ik januari weer een saaie maand. Misschien komt het doordat ik in januari vaak zeik nat op school aankom (ook al heb ik regenkleding aan), of omdat de feestdagen dan weer achter de rug zijn en alles weer back to normal is. Ook heb ik totaal geen blog inspiratie meer en m’n bloglovin staat op 500 nog wat. Ik ben erg aan het nadenken over de blog en hoe we verder moeten. Ik zal jullie snel op de hoogte brengen over eventuele veranderingen.

Op naar de lente!

Geef een reactie

